مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:302023-06-22اقتصادي

حل مسئله بیکاری فارغ التحصیلان یکی از برنامه های مهم وزارت کار است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم وزارت کار، معطوف بر حل مسئله بیکاری فارغ التحصیلان است، گفت: در تلاشیم که سامانه ای برای شناسایی بیکاران در کلان کشور تهیه کنیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم وزارت کار، معطوف بر حل مسئله بیکاری فارغ التحصیلان است، گفت: در تلاشیم که سامانه ای برای شناسایی بیکاران در کلان کشور تهیه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصولت مرتضوی اول تیرماه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را با عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری کرده اند، اظهار کرد: ایشان در یکی از دیدارها با کارگزاران نظام فرمودند که مهار تورم باید توأم با رشد تولید باشد و ما مأمور به هم رشد تولید و هم مهار تورم هستیم که سرمایه گذاری و رشد اشتغال ذیل رشد تولید اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه بخشی از ریشه های تورمی در اقتصاد کشور ما خارج از واقعیت هاست، ادامه داد: اساساً اقتصادی که تراز تجاری آن مثبت باشد، نمی تواند تورم بالای 40 درصد داشته باشد.

وقتی در کشوری توسعه صادرات داشته باشیم و صادرات نفتی و غیر نفتی افزایش یابند، حلقه مفقوده تورم را باید در جاهای دیگر شناسایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسئله بیکاری فارغ التحصیلان یکی از برنامه های مهم وزارت کار است

حل مسئله بیکاری فارغ التحصیلان یکی از برنامه های مهم وزارت کار است