مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:532023-07-12سياسي

وزیر کشور: توقف صادرات برق به عراق نداشتیم


وزیر کشور با اعلام اینکه توقف صادراتبرق به نداشتیم گفت: اما شرکت ملی نفت مطالباتی داشته است و در راستای آن، تعاملاتی داشته اند و در راستای حل و فصل آن تصمیماتی گرفته شده است.

- وزیر کشور با اعلام اینکه توقف صادراتبرق به نداشتیم گفت: اما شرکت ملی نفت مطالباتی داشته است و در راستای آن، تعاملاتی داشته اند و در راستای حل و فصل آن تصمیماتی گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوعات اربعین به طور جدی پیگیری می شود.

یکی از مسائل همین موضوع گرما است که برای این امر پیش بینی های مختلفی شده است از جمله تدارک سایبان ها و جت فن هایی که هوا را تلطیف کند.

همچنین اتاق های سرد برای کسانی که ممکن است دچار گرمازدگی شوند.

این کارها با همکاری وزارت بهداشت و دستگاه های مربوطه در حال پیگیری است.

وی درباره ده ساله شدن مدت اعتبار گذرنامه ها اظهار کرد: این امر قرار است به عنوان لایحه اصلاح قانون در دولت مصوب شود و به مجلس برود.

وزیر کشور در پاسخ به پرسشی درباره توقف صادرات برق به عراق اظهار کرد: توقف صادرات نداشتیم، اما شرکت ملی نفت مطالباتی داشته است و در راستای آن، تعاملاتی داشته اند و در راستای حل و فصل آن تصمیماتی گرفته شده که با توجه آمادگی هایی که طرف عراقی اعلام کرده، وزارت نفت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: توقف صادرات برق به عراق نداشتیم

وزیر کشور: توقف صادرات برق به عراق نداشتیم