مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-08اجتماعي

محکومیت شکارچی غیرمجاز نهاوندی به 7 ماه حبس


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: شکارچی غیرمجاز یک رأس قوچ وحشی به هفت ماه حبس تعزیری و پرداخت 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

- ایسنا/همدان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: شکارچی غیرمجاز یک رأس قوچ وحشی به هفت ماه حبس تعزیری و پرداخت 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

عزیز قیاسی در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از شکارچیان که بدون رعایت ممنوعیت ها و محدودیت های زمانی، مکانی، طریقی و نوعی در منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند مبادرت به شکار غیرمجاز یک رأس قوچ وحشی کرده بود، به حبس و جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: حسب آرای صادره از شعب دادگاه های عمومی کیفری و حقوقی دادگستری نهاوند این فرد به تحمل و کیفر هفت ماه حبس تعزیری و جزای نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد.

هم چنین وی به پرداخت 250 میلیون ریال ضرر و زیان قوچ وحشی شکار شده به انضمام هزینه های دادرسی محکوم شد.

قیاسی تأکید کرد: از کلیه شهروندان فهیم که دوستدار محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی هستند و از همه شکارچیان شهرستان تقاضا داریم با توجه به ممنوعیت ها و محدودیت های جاری ضمن حمایت و حفاظت از وحوش عرصه های حفاظت شده و مناطق آزاد از شکار جانوران وحشی خودداری کنند تا شاهد محیط زیستی سرشار و متنوع از جمعیت زیستمندان وحش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت شکارچی غیرمجاز نهاوندی به 7 ماه حبس

محکومیت شکارچی غیرمجاز نهاوندی به 7 ماه حبس