مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 05:552023-07-21اقتصادي

ارز مسافرتی فقط برای پولدارها/ سفر زمینی عتبات همچنان ارز ندارد


مدتی است که ارز مسافرتی برای سفرهای هوایی به عتبات در طول سال در نظر گرفته شده است اما مسافران زمینی به عتبات هنوز امکان گرفتن این ارز را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: برای سفر اربعین سال گذشته تصمیم گرفتیم چند روز زودتر عازم عراق شده تا به شلوغی های وحشتناک مرز در نزدیک اربعین برخورد نکنیم، اما بانک مرکزی فقط یک دوره خاص برای تخصیص ارز در نظر گرفته بود و افرادی که می خواستند زودتر عازم عتبات شوند از دریافت این ارز محروم بودند.

وی ادامه داد: مسئله بعدی معرفی شعبی منتخب بود که بانک مرکزی در نظر گرفته بود به عنوان مثال بانک مرکزی شعبی را معرفی کرده بود که متقاضی در آن حتماً باید حساب می داشت که این مسئله موجب شده بود صف های طولانی برای افتتاح حساب ایجاد شود.

چرا دولت دینار نمی دهد؟ یکی دیگر از مشکلات در سفر سال گذشته عدم ارائه دینار به مردم و فقط ارائه دلار به متقاضیان بود که مردم را بسیار دچار مشکل کرد در همین رابطه یکی از دریافت کنندگان ارز به خبرنگار مهر گفت: سال گذشته به سختی ارز مورد نیاز خود را از یک بانک دولتی دریافت کردم اما وقتی به آن سوی مرز مراجعه کردم متوجه شدم ارزی که به من داده اند قدیمی است و صرافی های عراق این دلار را قبول نمی کردند و می گفتند این 100 دلاری قدیمی بوده و از چرخه مبادلات حذف شده است که درنهایت با سختی فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز مسافرتی فقط برای پولدارها/ سفر زمینی عتبات همچنان ارز ندارد

ارز مسافرتی فقط برای پولدارها/ سفر زمینی عتبات همچنان ارز ندارد