مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-24سياسي

بیانیه رویدادِ مجید مجیدی؛ سرنوشت دوره سوم و فراخوان دوره چهارم


چهارمین رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» به مدیریت مجید مجیدی با تجمیع فیلم های دوره سوم و افزایش گستره موضوعات، تابستان امسال برگزار می شود.

- بیانیه رویدادِ مجید مجیدی؛ سرنوشت دوره سوم و فراخوان دوره چهارم چهارمین رویداد فیلم کوتاه تصویر دهم به مدیریت مجید مجیدی با تجمیع فیلم های دوره سوم و افزایش گستره موضوعات، تابستان امسال برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بر اساس اعلام روابط عمومی رویداد فیلم کوتاه تصویر دهم ، علی رغم آنکه دوره سوم این رویداد با تولیدات مختلفی با موضوع از حسین آموختم.

همراه بود و در مدت کوتاه فیلم هایی در گونه های متفاوت نیز به رویداد رسید، اما اختلالات اینترنت پاییز 1401 روند دریافت آثار را با مشکل روبرو کرد و تعداد آثار ارسالی به حد نصاب لازم نرسید.

از این رو، تیم برگزاری رویداد بر آن شد که ضمن احترام به حق شرکت کنندگان برای بررسی دقیق آثار آن ها در فضای تخصصی، تمامی آثار رسیده به رویداد تصویر دهم را در دوره چهارم بررسی کند.

به همین منظور، آثار رسیده به سومین رویداد تصویر دهم ، همزمان با دوره چهارم توسط هیات انتخاب و داوری بررسی خواهد شد و علاوه بر جوایز معمول رویداد، به یک اثر به عنوان برگزیده دوره سوم، جایزه ویژه ای اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه رویدادِ مجید مجیدی؛ سرنوشت دوره سوم و فراخوان دوره چهارم

بیانیه رویدادِ مجید مجیدی؛ سرنوشت دوره سوم و فراخوان دوره چهارم