مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-25سياسي

خاوری همچنان تحت تعقیب است


سخنگوی قوه قضاییه با حضور در ایسنا در تماس با دادستان های مربوطه دستور رسیدگی به موضوع خشک شدن «چشمه علی» شهرری، رسیدگی به پروژه بام کرمان و ورود فاضلاب به محصولات تولیدی در شیراز را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مسعود ستایشی ضمن بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و گفت و گو با خبرنگاران این رسانه و تشکر از آنها در انتشار اخبار دقیق گفت: باید اخبار شفاف، قابل دفاع و ضابطه مند باشد و به حمدالله خبرگزاری ایسنا، یکی از مجموعه های فعال و توانا است.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید فعالانه عمل کنند، گفت: رسانه ها باید راستی آزمایی کنند.

ما آمادگی همکاری با رسانه ها را داریم، در اتاقمان باز است و سعی می کنیم پاسخگویی خوب و موثری را برای تنویر افکار عمومی داشته باشیم.

محمودرضا خاوری همچنان تحت تعقیب قضایی است ستایشی درباره اقدامات دستگاه قضایی برای بازگرداندن محمودرضا خاوری مدیرعامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی  به کشور گفت: اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است.

درخواست استرداد و اعلان قرمز در خصوص خاوری انجام شده است، اما دولت کانادا همکاری لازم را در خصوص استرداد خاوری نمی کند و  او حسب موازین قانونی، تحت تعقیب قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاوری همچنان تحت تعقیب است

خاوری همچنان تحت تعقیب است