مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:262023-07-14سياسي

ایران اسلامی در خصوص تمامیت ارضی خود با هیچ کس تعارف ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ماه محرم هستیم و امیدوارم مردم ولایت مدار استان و تبریز مانند سال های گذشته همانگونه که تا روز مباهله در جشن های عید غدیر شریک بودند و با شکوه فراوان برگزار کردند، حالا هم عزاداری را به بهترین شکل برگزار کنند.

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که علل ماندگاری و جاودانگی نهضت عاشوراست این است که در تاریخ، انقلاب های  زیادی رخ داد ولی هیچ نهضت و انقلابی این قدر ماندگار نشد،همین عزاداری ها باعث ماندگاری خواهد بود.

امام جمعه تبریز گفت: مردم با رعایت کل مسئله و رعایت وقت که حتما باید رعایت بشود، توصیه می کنم ساعت های عزاداری را برای آرامش مردم رعایت کنید و روش های سنتی را هم در عزاداری فراموش نکنید.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه موضوع کمبود آب در یکی دو روز گذشته وجود داشت و اخبار و گزارشات متعدد در مورد قطعی آب گزارش شده است، افزود: در این زمینه هم دولت باید مدبرانه عمل کند و هم مردم از هرگونه مسائل غیرضرور اجتناب کنند چراکه آب زیرساخت زندگی است و همه باید در حفظ و حراست از آن کوشا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی در خصوص تمامیت ارضی خود با هیچ کس تعارف ندارد

ایران اسلامی در خصوص تمامیت ارضی خود با هیچ کس تعارف ندارد