مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 20:402023-07-08سياسي

اهتمام ایران برای توسعه روابط با الجزایر در حوزه های مختلف


وزیر امور خارجه در دیدار همتای الجزایری در تهران اهتمام جدی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با الجزایر در حوزه های مختلف را مورد تأکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و احمد عطاف وزیر امور خارجه الجزایر امروز (شنبه) 17 تیر ماه در تهران در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه های مختلف به گفت وگو و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه ایران با تبریک شصت و یکمین سالگرد استقلال الجزایر و همچنین قدردانی از تلاش های ارزشمند الجزایر در جریان جنگ تحمیلی رژیم بعثی صدام در نقش میانجی و ابراز همدردی با مردم الجزایر در خصوص جوان الجزایری الاصلی که طی روزهای گذشته در فرانسه و به دست نیروهای پلیس این کشور به قتل رسید، اهتمام جدی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با الجزایر در حوزه های مختلف را مورد تأکید قرار داد.

امیرعبداللهیان در این دیدار فعال سازی همکاری های دوجانبه خصوصا در بخش های سیاسی، اقتصادی و کنسولی از طریق تحرک بخشی در برگزاری کمیته عالی همکاری های دو کشور  را مورد توجه قرار داد و آمادگی حوزه های ذیربط وزارت امور خارجه در این زمینه ها را برای رایزنی با همتایان خود مورد تأکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ایران برای توسعه روابط با الجزایر در حوزه های مختلف

اهتمام ایران برای توسعه روابط با الجزایر در حوزه های مختلف