مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-02فرهنگي

چهارمحال و بختیاری میزبان جشنواره «موسیقی نواحی ایران زمین»


شهرکرد_معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از دهم تیرماه به مدت سه روز میزبان شانزدهمین جشنواره «موسیقی نواحی ایران زمین» منطقه دو کشور است.

- شهرکرد_معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از دهم تیرماه به مدت سه روز میزبان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران زمین منطقه دو کشور است.

شهرام فرجی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: در این استان به مدت سه روز میزبان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران زمین منطقه دو کشور هستیم.

وی تصریح کرد: این جشنواره در گذشته به صورت متمرکز در یک استان برگزار می شد اما امسال با شعار وحدت اقوام موسیقیایی، کشور به پنج منطقه تقسیم شد و چهارمحال و بختیاری در منطقه دو قرار گرفت.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از روز گذشته این جشنواره کار خود را در دو بخش پژوهش و اجرای موسیقی آغاز کرده است.

فرجی اضافه کرد: صبح ها از ساعت 10 تا 12 بحث پژوهش در حوزه موسیقی در فرهنگسرای شهرکرد پیگیری می شود و بعدازظهرها از ساعت 16 هنرمندان اقدام به اجرای موسیقی می کنند.

وی افزود: در این جشنواره ما میزبان پنج استان بوشهر، خوزستان، اصفهان، فارس و کهکیلویه و بویر احمد هستیم و نماینده استان نیز حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری میزبان جشنواره «موسیقی نواحی ایران زمین»

چهارمحال و بختیاری میزبان جشنواره «موسیقی نواحی ایران زمین»