مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-02سياسي

احداث پتروشیمی در میانکاله بر پناهگاه حیات وحش اثر منفی دارد


معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با اشاره به مصوبه سال 1399 هیئت وزیران مبنی بر تولید پروپیلن در امیرآباد گفت: ما با مصوبه هیئت وزیران رو به رو هستیم که باید اصلاح شود تا جلوی این پروژه را بگیریم.

- معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با اشاره به مصوبه سال 1399 هیئت وزیران مبنی بر تولید پروپیلن در امیرآباد گفت: ما با مصوبه هیئت وزیران رو به رو هستیم که باید اصلاح شود تا جلوی این پروژه را بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، غلامعباس ترکی در برنامه تلویزیونی تهران 20 اظهار کرد: موضع دستگاه قضا حمایت از تولید و کارآفرینی است، دادستان ها در سراسر کشور از این سیاست حمایت می کنند و به همین دلیل سال قبل از تعطیلی 200 بنگاه تولیدی جلوگیری شد.

وی درباره احداث پتروشیمی در میانکاله گفت: این پروژه بر اساس مصوبات شامل ارزیابی محیط زیستی است و سازمان حفاظت محیط زیست پس از 3 بار بررسی به این پروژه مجوز ارزیابی نداده است؛ مبنای این مخالفت هم این است که بر پناهگاه حیات وحش اثر منفی دارد.

ترکی ادامه داد: من با دکتر سلاجقه صحبت کردم و وی باز هم با اجرای این پروژه مخالفت و درخواست کرد که جلوی اجرای طرح گرفته شود و اراضی ملی در اختیار مجری نیز اعاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پتروشیمی در میانکاله بر پناهگاه حیات وحش اثر منفی دارد

احداث پتروشیمی در میانکاله بر پناهگاه حیات وحش اثر منفی دارد