مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-03سياسي

سرلشکر باقری: رزمایش های نیروی زمینی ارتش موجب دلسردی دشمنان است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح، رزمایش های نیروی زمینی ارتش را عاملی دلسرد کننده برای دشمنان برشمرد و افزود: این رزمایش ها پیام لازم را به دشمنان مخابره کرده و خیال هرگونه تعرض به کشور را از ذهن پلیدشان دور می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری در همایش سراسری فرماندهان یگان های عمده نیروی زمینی ارتش با بیان این که ایستادگی ملّت ایران در مقابل توطئه های دشمنان، آن ها را از نیل به اهداف شان ناامید ساخته است، گفت: بحمدالله با رهبری های هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا و اقتدار نیروهای مسلح کشور، همواره دشمنان در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام مانده اند، و امروز به لطف الهی شاهد پیشبرد هرچه بیش تر اهداف جمهوری اسلامی ایران هستیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اهمیت دشمن ستیزی در شکست توطئه های استکبار جهانی افزود: آمریکا که پس از فروپاشی شوروی ادعای ابر قدرت جهانی بودن را داشت، روز به روز به افول قدرت خویش نزدیک تر شده و جهان چند قطبی در حال شکل گیری است.

این مقام ارشد دفاعی با اشاره به اینکه دشمنان متوجه شده اند که نمی توانند خللی در روند انقلاب اسلامی ایجاد کنند، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر رهبری مدبرانه، نیروهای مسلح کارآمد و مردم همراه و امیدوار، در تمامی عرصه ها دشمنان را با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: رزمایش های نیروی زمینی ارتش موجب دلسردی دشمنان است

سرلشکر باقری: رزمایش های نیروی زمینی ارتش موجب دلسردی دشمنان است