مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-09ورزشي

بدتر از خود باخت، عادت کردن به باخت است


تیم ملی والیبال ایران گویا به باختن عادت کرده است.

- جی پلاس؛ عرفان حاج بابایی؛ عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ ملت های 2023 را می شود از دو زاویه مورد بررسی قرار داد.

اول از این جهت که به هر حال هر تیمی می تواند نقطه اوج و فرودی داشته باشد و حتی قوی ترین تیم های والیبال جهان هم قرار نیست در تمامی تورنمنت ها با بالاترین کیفیت خود حاضر شوند و می توانند روزهای بدی را هم سپری کنند.

کما این که تیم هایی نظیر هلند و فرانسه هم که همواره از قدرت های برتر اروپا در والیبال به حساب می آیند، در این رقابت ها آن نمایش های همیشگی را نتوانستند از خود نشان دهند.

زاویه دیگر عملکرد تیم ایران در این رقابت ها اما این است که گویی تیم ملی والیبال ایران به باختن عادت کرده و راه بردن را فراموش کرده است.

همانطور که پیش تر ذکر شد، برد و باخت هم جزوی از ورزش است و تیم ایران هم مثل هر تیم دیگری حق دارد در تعدادی از بازی ها خوب نباشد و شکست بخورد اما نکته ای که حتی از خود شکست آزاردهنده تر است، همین عادت به ناکامی است.

گویی دیگر همه اعم از کادرفنی، بازیکنان و هواداران و دنبال کنندگان تیم ملی هم پذیرفته اند که ایران قرار است در مسابقاتی که انجام می دهد، بازنده باشد و این بسیار هشدار خطرناکی است چرا که اگر همین روحیه پذیرش وضع موجود قرار باشد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدتر از خود باخت، عادت کردن به باخت است

بدتر از خود باخت، عادت کردن به باخت است