مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-25پزشكي

ثبت نخستین فوتی ناشی از هاری در لرستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: باید بر اساس قانون و دستورالعمل های اجرایی بحث پیشگیری و مبارزه با هاری اقدام شود تا بر اساس فعالیت های بین بخشی سلامت مردم حفظ شود.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به وقوع یک مورد مرگ ناشی از هاری که اخیراً در لرستان اتفاق افتاده است، افزود: این مورد برای همه یک زنگ خطر محسوب می شود و باید به این موضوع پرداخته شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، بهرام دلفان امروز در نشست اضطراری پیشگیری از هاری با بیان اینکه مبلغی بالغ بر 24 میلیارد تومان سالانه برای پیشگیری از هاری، خرید سرم و واکسیناسیون در این دانشگاه هزینه می شود، اظهار داشت: هیچ گزارشی از سال 1392 تا 1401 از مرگ ناشی از هاری در لرستان نداشته ایم.

  وی با اشاره به وقوع یک مورد مرگ ناشی از هاری که اخیراً در لرستان اتفاق افتاده است، افزود: این مورد برای همه یک زنگ خطر محسوب می شود و باید به این موضوع پرداخته شود.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تأکید بر اینکه می طلبد که دستگاه های اجرایی به طور ویژه پای کار باشند، عنوان کرد: باید همه پای کار باشیم تا سلامت مردم تضمین شود.

  وی با بیان اینکه به نظر می رسد راه اندازی دوباره شورای سلامت لرستان در استانداری راهگشا باشد، بیان کرد: هدف ما حفظ سلامت آحاد جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نخستین فوتی ناشی از هاری در لرستان

ثبت نخستین فوتی ناشی از هاری در لرستان