مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-22اقتصادي

از فرار مهارت ها پیشگیری کنیم


رییس اتحادیه فلزتراش و ماشین سازان کرج گفت: سیاست ها در بخش کلان کشور باید کمک کننده تولید باشد و انگیزه های تولید و توسعه را بالا ببرد تا از فرار مهارت ها و استعدادها و ورشکستگی های احتمالی جلوگیری کند.

- ایسنا/البرز رییس اتحادیه فلزتراش و ماشین سازان کرج گفت: سیاست ها در بخش کلان کشور باید کمک کننده تولید باشد و انگیزه های تولید و توسعه را بالا ببرد تا از فرار مهارت ها و استعدادها و ورشکستگی های احتمالی جلوگیری کند.

رضا صنعتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مجموعه صنوف فلزتراش و ماشین سازان استان البرز با در اختیار داشتن گارگاه های تولیدی و خدمات فنی در کنار یکدیگر یک مجموعه صنعتی را تشکیل می دهند که خود زیربنای صنایع دیگردر سطح کشور هستند و در بسیاری از مشاغل و صنایع از ملزومات ساخته و تولید شده این صنوف استفاده می شود اما با توجه به وجود صنایع مادر و کارخانجات تولیدی در استان به استفاده از توانمندی ها و پتانسیل های تولیدی و خدماتی آن توجه کافی نمی شود.

وی افزود: قطعه سازی شامل ساخت و تولید کلیه قطعات صنعتی، خودرویی و صنایع و هیدرولیکی و نیز تراشکاری خدمات صنعتی و تراشکاری خدمات اتومبیل و نیزقالب سازی ریخته گری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرار مهارت ها پیشگیری کنیم

از فرار مهارت ها پیشگیری کنیم