مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-19اقتصادي

47 روستای محروم سوادکوه آبرسانی می شود


مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران گفت: 47 روستای سوادکوه در فاز دوم در قالب طرح محرومیت زدایی آبرسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد برارزاده، در آیین انتقال تجهیزات تصفیه خانه شهدای منطقه دراسله و شهید مدافع حرم برسنجی، با بیان اینکه این اقدام با نام شهدای منطقه و شهید برسنجی انجام شده به مطالبه گری های در رابطه با این مهم اشاره کرد و میزان هزینه این تجهیزات را 40 میلیارد تومان و اعتبار و هزینه کل برای افتتاح تصفیه خانه را 100 میلیارد تومان برشمرد.

مدیرکل آبفا مازندران با بیان اینکه مطالبه گری ها در دولت سیزدهم سرعت گرفته، به 780 پروژه محرومیت زدایی با اعتبار 330 میلیارد تومان برای 200 روستای استان اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر، 807 پروژه در سراسر استان در حال اجرا است.

وی با اذعان بر اینکه در یک هزار و 350 روستای دیگر استان در حال انجام کار هستیم، به عقب ماندگی در حوزه آب روستاهای شهرستان سوادکوه اشاره و بر لزوم اصلاح شبکه آبرسانی و توسعه در روستاها در فاز دوم محرومیت زدایی تأکید کرد.

برارزاده با بیان اینکه در شهرهای شهرستان سوادکوه نیز پروژه های در دست اجرا، افتتاح و اقدام داریم و با همکاری نمایندگان گام های خوبی برداشته شده است، اعتبار فاز دوم محرومیت زدایی را 47 میلیارد تومان برشمرد و گفت: تعداد 47 روستای سوادکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 روستای محروم سوادکوه آبرسانی می شود

47 روستای محروم سوادکوه آبرسانی می شود