مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:002023-06-24ورزشي

هنوز لغو میزبانی لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است


مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: هنوز لغو میزبانی لیگ قهرمانان آسیا در قائمشهر قطعی نشده است و احتمال مهیاکردن شرایط وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق درودگر عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمری اظهار داشت: رحمتی باید ابزار لازم را برای موفقیت داشته باشد و ما هم در حال هموار کردن این مسیر هستیم.

وی با عنوان اینکه رحمتی هم موافق برگزاری تمرینات در مازندران است، گفت: در شهر تهران هم 5 زمین استاندارد تمرینی نداریم و در مازندران هم خیلی پیگیری کردیم اما زمین مناسبی برای برگزاری چند ماه تمرین وجود ندارد.

وی با عنوان اینکه هنوز لغو میزبانی لیگ قهرمانان آسیا در قائمشهر قطعی نشده و احتمال دارد که بتوانیم شرایط میزبانی را مهیا کنیم.

درودگر با عنوان اینکه تیم ب تشکیل می دهیم برای نساجی که بازیکنان آکادمی را تزریق کنیم تا آنها حفظ شوند، افزود: رحمتی بهترین گزینه برای نساجی بود و آغاز سرمربی گریش حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود و هیچ کس از بیرون در انتخاب ایشان دخالتی نداشت.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره جذب بازیکنان گفت: بازیکنان شاخص مازندرانی در سطح اول فوتبال کشور بسیار زیاد هستند اما با توجه به بودجه ای که داریم نمی توانیم هر خریدی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز لغو میزبانی لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است

هنوز لغو میزبانی لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است