مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-21بين الملل

سوریه: انواع محصولات کشاورزی را به چین و اروپا صادر می کنیم


یک مقام سوری گفت که سوریه محصولات کشاورزی خود به ویژه روغن زیتون، سبزیجات و میوه ها را به روسیه، اتحادیه اروپا، چین، کشورهای آسیایی و حاشیه خلیج فارس و غیره صادر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، ایاد محمد، یک مقام سوری و یکی از اعضای کمیته استانداردهای بین المللی در مورد کنوانسیون حفظ نباتات سازمان جهانی غذا، نماینده منطقه خاور نزدیک و شمال آفریقا، گفت: ادامه جنگ بین روسیه و ناتو در اوکراین خطرات امنیت غذایی جهانی را افزایش داده است.

وی در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه افزود: ادامه جنگ بین روسیه و ناتو در اوکراین سطوح خطرات مربوط به امنیت غذایی جهانی را افزایش داده است، زیرا این منطقه مرکز مهمی برای تامین گندم و کود است.

این مسئول سوری گفت: جنگ اوکراین بر عرضه غلات، علوفه، گندم و کود و قیمت بالای آنها تأثیر گذاشته و کشاورزان بسیاری از کشورها را بر آن داشته است تا استفاده از کودها را جیره بندی کنند که این منجر به کاهش تولید خواهد شد.

محمد افزود: سوریه به کشورهای اتحادیه اروپا، روسیه، چین، کشورهای آسیایی، حوزه خلیج عربی و غیره، محصولات کشاورزی به ویژه روغن زیتون، سبزیجات، میوه ها، زیره، بادیان، سیاه دانه، نهال درختان میوه، محصولات زینتی و محصولات زینتی صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: انواع محصولات کشاورزی را به چین و اروپا صادر می کنیم

سوریه: انواع محصولات کشاورزی را به چین و اروپا صادر می کنیم