مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-16اقتصادي

بیش از 356 هزار کودک خوزستانی تحت پوشش برنامه غربالگری تنبلی چشم


سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان از آغاز اجرای برنامه غربالگری پیشگیری از تنبلی چشم برای کودکان 3 تا 6 ساله در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان از آغاز اجرای برنامه غربالگری پیشگیری از تنبلی چشم برای کودکان 3 تا 6 ساله در استان خبر داد.

صادق خجسته در آیین افتتاح برنامه غربالگری پیشگیری از تنبلی چشم که امروز (25 تیرماه) به مناسبت هفته بهزیستی در مرکز مثبت زندگی 291 واقع در محله بهارستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: به منظور کاهش شیوع بروز اختلال نابینایی و کم بینایی، همزمان با سراسر کشور، برنامه غربالگری پیشگیری از تنبلی چشم برای کودکان 3 تا 6 ساله در استان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه غربالگری پیشگیری از تنبلی چشم تضمین کننده سلامت بینایی کودکان است، افزود: انجام این غربالگری در کودکان از پیشرفت بیماری های چشمی، عیوب انکساری، استرابیسم و آمبلیوپی جلوگیری می کند.

سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان ادامه داد: امسال 356 هزار و 800 کودک گروه هدف این برنامه هستند که معاینه آن ها در سه سطح توسط 506 مربی، 42 بینایی سنج و 16 چشم پزشک همکار با بهزیستی استان خوزستان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 356 هزار کودک خوزستانی تحت پوشش برنامه غربالگری تنبلی چشم

بیش از 356 هزار کودک خوزستانی تحت پوشش برنامه غربالگری تنبلی چشم