مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:052023-06-24فرهنگي

نمایش «شب چهلم» روایتگر دردهای جامعه زنان است


نمایش «شب چهلم» که اجرای خود را در سالن اصلی مجموعه تئاتر محراب از 29 خردادماه آغاز کرده است تا 16 تیر ماه هر شب به جز شنبه ها ساعت 20 روی صحنه می رود.

- نمایش شب چهلم که اجرای خود را در سالن اصلی مجموعه تئاتر محراب از 29 خردادماه آغاز کرده است تا 16 تیر ماه هر شب به جز شنبه ها ساعت 20 روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، شب چهلم در فضایی زنانه در یک حمام قدیمی در دوره قاجار اتفاق می افتد که در این حمام دلاکان نمایش درد و رنج های جامعه زنان را با رقص و آواز برای کم شدن تلخی آن به نمایش در می آورند.

این نمایش که اجرای خود را در سالن اصلی مجموعه تئاتر محراب از 29 خرداد ماه آغاز کرده است تا 16 تیر ماه هر شب به جز شنبه ها ساعت 20 روی صحنه می رود.

نمایش شب چهلم به نویسندگی و کارگردانی محمد علایی و تهیه کنندگی مجید یارندی پور در فضای نمایش های شاد آیینی و سنتی روایت های تلخی را بیان می کند.

بازیگران به ترتیب ورود به صحنه طاهره بهرامی نهادفر، افسانه بخشی فرد، مرضیه آقاسی، زهرا عرب براقی، سیمین عزیزی، آریاناز ضرابی، مریم مهریان، ساناز تفکری، مرجان مشاط زادگان، الهه اهدایی، فرنوش دبیری، منیژه روستایی، فریال سیاح نیری، لیلا عزتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «شب چهلم» روایتگر دردهای جامعه زنان است

نمایش «شب چهلم» روایتگر دردهای جامعه زنان است