مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:452023-06-28اقتصادي

دامپزشکی شهرستان قرچک: دام های قربانی قبل و بعد از کشتار معاینه می شوند


رییس اداره دامپزشکی شهرستان قرچک گفت: کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی اداره دامپزشکی در محل های جایگاه موقت عرضه اقدام به معاینه دام ها قبل از کشتار و بازرسی لاشه و آلایش دام ذبح شده پس از کشتار خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سیدمحمد خلیلی رییس اداره دامپزشکی شهرستان قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید قربان، اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته اداره دامپزشکی شهرستان با همکاری فرمانداری و شهرداری شهرستان اقدام به برپایی دو جایگاه عرضه موقت دام در سطح  شهرستان کرده است.

وی در ادامه گفت: کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی اداره دامپزشکی شهرستان در غالب 3 اکیپ در روزهای عرفه و عید قربان به منزله ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان عزیز ضمن حضور در محل های جایگاه موقت عرضه اقدام به معاینه دام ها قبل از کشتار و بازرسی لاشه و آلایش دام ذبح شده پس از کشتار خواهند کرد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قرچک از شهروندان خواست تا جهت پیشگیری از انتقال بیماری از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو (CCHF) از خریداری دام از مراکز غیر مجاز خیابانی، تماس با خون حیوان ذبح شده و مصرف گوشت و جگر بصورت نیم پز جداً پرهیز نموده و در 24 ساعت اولیه از تماس بدون دستکش با لاشه و آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی شهرستان قرچک: دام های قربانی قبل و بعد از کشتار معاینه می شوند

دامپزشکی شهرستان قرچک: دام های قربانی قبل و بعد از کشتار معاینه می شوند