مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-02سياسي

شهید آرمان علیوردی برگزیده دوازدهمین جشنواره علامه حلی شد


شهید آرمان علیوردی اثری پژوهشی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال کرده بود که این اثر در بخش ویژه برگزیده شد و در روز اختتامیه که مصادف با روز تولد این شهید هم هست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلّی استان تهران با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، رییس و اعضای شورای حوزه علمیه استان تهران، اساتید و پژوهشگران برتر حوزه علمیه تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام کریمی دبیر دوازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) استان تهران درباره این جشنواره گفت: آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلّی استان تهران روز سه شنبه 13 تیر از ساعت 8 صبح در تالار شیخ صدوق (ره) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و اعضای شورای حوزه علمیه استان تهران برگزار می شود.

در دوازدهمین جشنواره پژوهشی علامه حلی حدود دو هزار نفر از اساتید و طلاب خواهر و برادر شرکت کرده و 80 نفر حائز رتبه شدند.

در مراسم اختتامیه امسال از برگزیدگان جشنواره و همچنین از پنج مدرسه علمیه برتر پژوهشی حوزه علمیه برادران و خواهران استان در حضور مدیران و اساتید و خانواده های معزز منتخبین، تقدیر بعمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید آرمان علیوردی برگزیده دوازدهمین جشنواره علامه حلی شد

شهید آرمان علیوردی برگزیده دوازدهمین جشنواره علامه حلی شد