مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-25سياسي

ضرورت حمایت های بیشتر جامعه بین الملل از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر


در دیدار رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و رییس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) در تهران بر حمایت های بیشتر جامعه بین الملل از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید شد.

- در دیدار رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و رییس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) در تهران بر حمایت های بیشتر جامعه بین الملل از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایرج کاکاوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار با فدلوف رییس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) در تهران ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده به همکاری های مطلوب و موثر صورت گرفته در عرصه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در سطح منطقه و بین الملل اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره در عرصه مقابله با مواد مخدر در سطح منطقه و جهان قاطع و جدی بوده و گواه این ادعا تقدیم بیش از 4000 شهید و 12 هزار جانبازان سر افزار در این راه است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده توسط دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) در تهران خاطرنشان کرد: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، می بایست میزان حمایت و پشتیبانی دفتر مذکور و جامعه جهانی از جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت های بیشتر جامعه بین الملل از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر

ضرورت حمایت های بیشتر جامعه بین الملل از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر