مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-26اقتصادي

زنانه شدن اعتیاد و آسیب هایی که در پی دارد


اعتیاد به مواد مخدر در گذشته، آسیبی غالبا مردانه بود اما بر اساس شواهد در سال های اخیر گرایش زنان به این آسیب را شاهد هستیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری اعتیاد به مواد مخدر در گذشته، آسیبی غالبا مردانه بود اما بر اساس شواهد در سال های اخیر گرایش زنان به این آسیب را شاهد هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صرف نظر از عوارض و آسیب های فردی و اجتماعی که اعتیاد در پی دارد و همواره در خصوص آن بحث شده است، اعتیاد زنان را به دلیل ارتباط مستقیم و بیشتر با خانواده باید جدی تر تلقی کرد و برای کاهش و کنترل آن اقدامات جدی از سوی مسئولان و مردم انجام شود.

مهشید سلیمانی معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 16 مرکز ترک اعتیاد در استان اظهار کرد: مراکز ترک اعتیاد در استان یک مرکز جامع و 7 مرکز سرپایی درمان دارویی 16 کمپ مرکز اقامتی غیرداروی در حال خدمت رسانی به افراد درگیر به اعتیاد هستند.

معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی استان اعتیار مردان را از مهم ترین عامل درگیری همسرانشان به اعتیاد عنوان کرد و افزود: باور غلط جنبه های درمانی و زیبای مواد مخدر، دوستان معتاد و خشونت علیه زنان از دیگر عواملی هستند که سبب اعتیاد در زنان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنانه شدن اعتیاد و آسیب هایی که در پی دارد

زنانه شدن اعتیاد و آسیب هایی که در پی دارد