مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-15فرهنگي

ارسال 523 اثر از 114 هنرمند به دبیرخانه دوسالانه تصویرگری قم


دبیر اجرایی سیزدهمین دوسالانه تصویرگری قم از ارسال523 اثر از 114 هنرمند به دبیرخانه این دوسالانه در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید بهرامی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان قم به ارائه گزارشی از روند برگزاری این رویداد هنری پرداخت و گفت: بسیار خرسندیم که پس از 6 سال جدایی از دوسالانه تصویرگری استان قم، مهر و یاری پروردگار یکتا بر سرمان سایه افکن شد و سیزدهمین دوره این جشنواره را با همراهی و هم یاری یاران هنرمند برگزار کردیم.

دبیر اجرایی سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان قم تصریح کرد: هرچند آغاز و انجام این راه دشواری هایی داشت ولی شیرینی مسیر هنر و هم گامی هنرمندان کاربلد و خوش دل، فراز و فرود راه را گوارا کرد.

وی اضافه کرد: در سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان قم میزبان 523 اثر از 114 هنرمند توانمند استان قم بودیم که از میان آنها 62 اثر به بخش رقابتی راه یافت و زینت بخش نمایشگاه آثار این جشنواره شد.

بهرامی ادامه داد: این آثار از 8 تا 22 تیرماه در نگارخانه فرهنگ و گالری سرو برای چشمان هنرمندان و هنردوستان استان قم به نمایش گذاشته شدند.

وی همچنین به برگزاری سه کارگاه آموزشی در حاشیه سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان قم اشاره کرد و گفت: کارگاه پی نما با حضور استاد سعید رزاقی، کارگاه تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 523 اثر از 114 هنرمند به دبیرخانه دوسالانه تصویرگری قم

ارسال 523 اثر از 114 هنرمند به دبیرخانه دوسالانه تصویرگری قم