مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-27حوادث

توقیف اتوبوس حامل داروی قاچاق یک میلیاردی در خوی


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: اتوبوس حامل داروی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال با عملیات منسجم پلیس امنیت اقتصادی در خوی توقیف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش روز سه شنبه اظهار کرد: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر قاچاق اقلام دارویی در محور خوی - بازرگان در شمال آذربایجان غربی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، مأموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه اتوبوس حامل داروها را شناسایی و در مسیر ایستگاه بازرسی ایواوغلی خوی، آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو، هشت هزار و 88 قلم انواع داروی پزشکی به ارزش 10 میلیارد و 110 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

سردار جهانبخش با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات ادامه داد: در این رابطه اتوبوس توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می کند، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف اتوبوس حامل داروی قاچاق یک میلیاردی در خوی

توقیف اتوبوس حامل داروی قاچاق یک میلیاردی در خوی