مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-19سياسي

تشریح برنامه های ماه محرم اوقاف و امور خیریه استان گیلان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ویژه برنامه «بصیرت عاشورایی» علاوه بر مساجد، حسینه ها، تکایا و اماکن مذهبی در 500 بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.

- رشت- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ویژه برنامه بصیرت عاشورایی علاوه بر مساجد، حسینه ها، تکایا و اماکن مذهبی در 500 بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه ها با گرامیداشت فرا رسیدن ایام عزاداری ماه محرم اظهار داشت: برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی از 28 تیر تا 25 شهریور، همزمان با اول محرم تا آخر صفر در امامزادگان و بقاع متبرکه گیلان در سه سطح اجرا می شود.

وی با بیان اینکه 13 بقعه متبرکه از بقاع مجری طرح در گیلان سطح یک، 18 بقعه سطح دو و 469 بقعه متبرکه در سطح سه هستند، افزود: در بقاع سطح یک مجری طرح همه برنامه های ابلاغی طرح بصیرت عاشورایی به صورت 100 در صد برگزار می گردد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان داشت: برنامه های بصیرت عاشورایی در دو بخش، بخش اول اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و بخش دوم، اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین در موضوعات روضه خوانی، عزاداری و اطعام برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های ماه محرم اوقاف و امور خیریه استان گیلان

تشریح برنامه های ماه محرم اوقاف و امور خیریه استان گیلان