مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-18سياسي

گزارشی از رخداد بزرگ 26 تیرماه در کهگیلویه و بویراحمد با سفر آیت الله رییسی


همان گونه که رییس جمهور وعده داده بود به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و روزی مهم را در 26 تیرماه برای این استان رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ همان گونه که دولت مردمی وعده داده بود سفرهای استانی مانند دور اول سفرها انجام شد و رییس جمهور تاکنون به چندین استان از جمله کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

در سفر دوم رییس جمهور به استان شاهد بهره برداری از پروژه های عظیمی مانند نیروگاه و سد چمشیر و همچنین پتروشیمی گچساران بودیم.

در سفر اول رییس جمهور ابتدا به منطقه عشایری گرگو در حوالی شهر یاسوج رفت و با مردم عشایر این منطقه دیدار و گفت وگو کرد و در سفر دوم نیر همان روال را ادامه داد و این بار به دیدار عشایر در منطقه سقاوه از توابع شهرستان مارگون رفت و با آن ها دیدار و گفت وگو کرد و وعده هایی هم به آن ها داد.

**در همین خصوص سیاوش احمدی میرقائد در حاشیه سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جامعه عشایری کشور با جمعیت 1.

2 میلیون نفر جمعیت 25 درصد گوشت قرمز، 35 درصد صنایع دستی کشور را تأمین می کنند، اظهار کرد: به جهت تولید گوشت قرمز یکی از عاملان مهم تأمین امنیت اقتصادی و غذایی کشور هستند و از این جهت بسیار اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از رخداد بزرگ 26 تیرماه در کهگیلویه و بویراحمد با سفر آیت الله رییسی

گزارشی از رخداد بزرگ 26 تیرماه در کهگیلویه و بویراحمد با سفر آیت الله رییسی