مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-12دانش

مهلت شرکت در رویداد بازی سازی پارک فناوری پردیس تا 30 تیرماه تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وابط عمومی پارک فناوری پردیس، شهاب عظیمیان دبیر رویداد جینو پیچ با اشاره به برگزاری این رقابت بازی سازی گفت: - مهلت شرکت در رویداد بازی سازی پارک فناوری پردیس (جینو پیچ) با محوریت ساخت بازی های مرتبط با ایجاد کسب و کار و استارتاپ، تا 30 تیرماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وابط عمومی پارک فناوری پردیس، شهاب عظیمیان دبیر رویداد جینو پیچ با اشاره به برگزاری این رقابت بازی سازی گفت: مهلت ثبت نام در این رویداد تا 30 تیرماه تمدید شده است.

عظمیان گفت: هدف از این رویداد، حمایت از توسعه بازی های موبایلی با محوریت آموزش کارآفرینی است؛ در این راستا علاقه مندان و بازی سازان می توانند ایده های خود را جهت تولید و توسعه این نوع بازی ها تا 30 تیرماه به دبیرخانه این رویداد به آدرس ginno.

inotex.

com ارسال نمایند.

وی اضافه کرد: طرح های ارسال شده در زمینه های مختلف بازی سازی از جمله نگاه بازار محور، نگاه فنی، نگاه بصری و نگاه توسعه زیرساختی بازی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و پس از داوری اولیه آثار ارسال شده، 16 طرح برتر به مرحله نهایی راه یابند.

عظیمیان گفت: صاحبان طرح های برتر در مرداد ماه در یک رویداد مجازی (دمو دی) به ارائه برخط بازی خود خواهند پرداخت تا پس از انجام داوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در رویداد بازی سازی پارک فناوری پردیس تا 30 تیرماه تمدید شد

مهلت شرکت در رویداد بازی سازی پارک فناوری پردیس تا 30 تیرماه تمدید شد