مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-18اقتصادي

مسیر دسترسی به پل معلق شیشه ای هیر آسفالت شد


شهردار هیر از آسفالت و سامان دهی مسیر دسترسی حدود یک کیلومتری به مجموعه پل معلق شیشه ای هیر با اعتبار 5میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدداود سعادت صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مطالبات گردشگران و شهروندان هیر آسفالت و سامان دهی مسیر منتهی به پل معلق شیشه ای هیر بود که این امر با همت فرمانداری اردبیل و بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی هیر و سرمایه گذاران مجموعه و اداره میراث فرهنگی و دستگاه های مربوط تحقق یافت.

وی با اشاره به اهمیت فراوان مسیر مذکور، افزود: با بهره برداری از این مسیر حدود یک کیلومتری که با اعتبار 5میلیارد تومان به بهره برداری رسید، ورود گردشگران به مجموعه پل معلق شیشه ای هیر تسهیل می شود.

شهردار هیر بیان کرد: با آسفالت این مسیر، ورود به مجموعه پل هیر و خروج از آن هر کدام از یک مسیر انجام می شود که نقش اساسی در کاهش ترافیک  شهری و مسیر ورود به پل هیر خواهد داشت.

سعادت تصریح کرد: با توجه به اینکه پل معلق هیر در راستای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی منطقه تأثیر بسزایی دارد، تکمیل زیرساخت های این مجموعه و حمایت از سرمایه گذاران آن در اولویت اساسی است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر دسترسی به پل معلق شیشه ای هیر آسفالت شد

مسیر دسترسی به پل معلق شیشه ای هیر آسفالت شد