مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-22اقتصادي

چه کنیم، قبض برق رایگان شود؟


اینکه 43 درصد میزان مصرف برق در اوج بار تابستان مربوط به استفاده از سیستم های سرمایشی است، اهمیت توجه به افزایش بهره وری لوازم سرمایشی و متعاقب آن کاستن از میزان برق مصرفی این وسایل را برای جبران ناترازی ها دوچندان می کند.

- جنس اخبار فصل گرم تابستان همیشه داغ است، یکی از همین خبرها که در روزهای گذشته در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی دست به دست شد مربوط به شکسته شدن رکورد گرمای هوا در روزها گذشته در مقایسه با 11 سال قبل است که همین مساله نیز میزان نیاز به مصرف برق را برای استفاده بیشتر از سیستم های سرمایشی در مناطق مختلف کشور افزایش داد و در ادامه شاهد رکوردشکنی های پی در پی میزان نیاز به مصرف برق در کشوی بودیم که آخرین رکورد آن حدود 72 هزار و 500 مگاوات به ثبت رسید.

خط قرمز وزارت نیرو خاموشی در بخش خانگی است و تابستان پارسال و امسال با وجود اوج گیری مصرف برق در کشور هیچ گونه خاموشی را شاهد نبودیم و در کنار آن دولت در تامین برق صنایع موفق تر از گذشته ظاهر شد؛ به طوری که از ابتدای امسال تاکنون تامین برق مورد نیاز صنایع 12 تا 20 درصد نسبت به سال های گذشته رشد یافت.

اینکه 43 درصد میزان مصرف برق در اوج بار تابستان مربوط به استفاده از سیستم های سرمایشی می شود، اهمیت توجه به افزایش بهره وری لوازم سرمایشی و متعاقب آن کاستن از میزان برق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کنیم، قبض برق رایگان شود؟

چه کنیم، قبض برق رایگان شود؟