مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-01اقتصادي

تولید نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور


گروه خودروسازی سایپا و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین، با هدف تولید نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور، قرارداد همکاری امضاء کردند.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایپانیوز، محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم امضای قرارداد تولید نسل جدید خانواده موتور برای محصولات سایپا، با بیان اینکه پروژه جدید و مشترک سایپا و شرکت DAE چین، طبق برنامه، طراحی و آماده بهره برداری شده است، گفت: از آنجا که تولید خودرو در دنیا به سمت موتورهای برقی در حرکت است، همکاری دو جانبه با شرکت DAE چین می تواند تحولی بزرگ در تولید موتور خودروها در کشور و منطقه ایجاد کند.

او افزود: شرکت مگاموتور گروه سایپا جزو معدود شرکت هایی در ایران و منطقه است که توان تولید قوای محرکه به صورت کامل را دارد و همانند شرکت DAE در تولید قوای محرکه پیشتاز است.

تیموری تصریح کرد: تاکید وزیر صمت در جهت ارتقای صنعت خودرو، حرکت به سمت تولید خودروهای هیبرید(HEV)، پلاگین هیبرید(PHEV) و تمام برقی (BEV) است، از این رو خوشحال هستیم که شرکت مگاموتور با همکاری شرکت DAE می تواند به دانش فنی و به روز این مهم دست پیدا کند.

او خاطرنشان کرد: بر اساس قرارداد دوجانبه بین شرکت های مگاموتور و DAE چین و با توجه به زیرساخت و پتانسیل های موجود، در سال های آینده امکان انجام پروژه های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور

تولید نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور