مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-11بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی تنها به توبیخ افسران خود بسنده کرد


ارتش رژیم صهیونیستی به صورت ضمنی اذعان کرد که نیروهایش طی عملیات موسوم به نگهبان دیوارها در نوار غزه، مرتکب جنایاتی در حق فلسطینی ها شدند.

- ارتش رژیم صهیونیستی به صورت ضمنی اذعان کرد که نیروهایش طی عملیات موسوم به "نگهبان دیوارها" در نوار غزه، مرتکب جنایاتی در حق فلسطینی ها شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز سه شنبه نوشت، پس از گذشت دو سال از اتمام عملیات موسوم به نگهبان دیوارها در نوار غزه که مقاومت آن را شمشیر قدس می خواند، ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه اتفاقی که در این عملیات رخ داد، اقداماتی را در پیش گرفت که به گفته یک سخنگوی نظامی اقداماتی راهبردی بودند.

هاآرتص نوشت، پنج افسر که نام آنها اعلام نشد، در نقض اصول الزامی ذکر شده برای حملات به اهداف نظامی دست داشتند.

این روزنامه عبری زبان فاش کرد، دستکم در یکی از موارد ذکر شده، شش غیرنظامی فلسطینی که به قول ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات نقشی نداشتند، به شهادت رسیدند و در این راستا یک افسر اسراییلی که اجازه حمله توپخانه ای و نقض فاکتورهای ایمنی را صادر کرده بود، توبیخ شد، همچنین یک افسر ذخیره دیگر به دلیل اینکه به فرماندهان خود درباره عبور از مرزهای ایمنی هشدار نداده بود، توبیخ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی تنها به توبیخ افسران خود بسنده کرد

ارتش رژیم صهیونیستی تنها به توبیخ افسران خود بسنده کرد