مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-14ورزشي

بار حساس ترین سهمیه المپیک روی دوش وزنه بردار 23 ساله ایران


دارنده برنز وزنه برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه ها و رکوردهای خودش هستند.

- دارنده برنز وزنه برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه ها و رکوردهای خودش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزنه برداری ایران در دسته 89 ، 102 و فوق سنگین شانس گرفتن سهمیه المپیک پاریس را دارد.

در دسته های 102 و فوق سنگین حداقل دو مدعی وجود دارند که دنبال رفتن به المپیک هستند اما در دسته 89 کیلوگرم شرایط کمی متفاوت است.

پس از خط خوردن کیانوش رستمی از لیست نفرات اعزامی به قهرمانی جهان 2023 عربستان، مصطفی جوادی تنها نماینده ایران در این وزن است.

پس از حذف رستمی این صحبت مطرح شد که سهمیه المپیک ایران می سوزد در صورتی که این طور نبود و اکنون جوادی23 ساله وظیفه گرفتن سهمیه و آماده شدن برای المپیک پاریس را بر دوش دارد.

جوادی نایب قهرمان جهان در سال 2021 است و در قهرمانی آسیا 2023 هم مدال برنز گرفت.

او در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که حواشی اخیر در دسته 89 کیلوگرم از جمله حذف شدن کیانوش رستمی و تنها شدن در این وزن المپیکی برایش فشار روانی ایجاد کرده است یا خیر؟ گفت: من همیشه کارخودم را انجام دادم و به کسی کاری ندارم چون رقیب من وزنه ها و رکوردهایم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار حساس ترین سهمیه المپیک روی دوش وزنه بردار 23 ساله ایران

بار حساس ترین سهمیه المپیک روی دوش وزنه بردار 23 ساله ایران