مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 23:452023-06-23اقتصادي

پرداخت مطالبات گندم کاران طی هفته آینده


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: مطالبات گندم کاران ظرف یک هفته آینده پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت بیرانوند شانگاه جمعه در حاشیه بازدید استاندار لرستان از سیلوی 50 هزار تنی کمالوند و وضعیت خرید گندم، توضیح داد: سیلوی 50 هزار تنی کمالوند در سفر سال 74 رهبری به استان شروع و سال 80 به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: هر چند ظرفیت سیلو 50 هزار تن است، اما زیر ساخت ها برای صد هزار تن است، یعنی سیلو قابلیت گسترش تا صد هزار تن را هم دارد.

  مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان با اشاره به اینکه ظرفیت سیلوهای لرستان 850 هزار تن است، گفت: 200 هزار تن از سیلوهای لرستان دولتی و مابقی مربوط به بخش خصوصی است.

بیرانوند خاطرنشان کرد: ظرفیت ذخیره سازی استاندارد سیلوهای لرستان دو برابر نیاز استان است.

وی با بیان اینکه خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته دویست درصد افزایش داشته است، گفت: تاکنون 125 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده و تا آخر شب به 130 هزار تن می رسد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان، بیان کرد: روزانه 5 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می شود، خرید گندم تا اوایل مهرماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات گندم کاران طی هفته آینده

پرداخت مطالبات گندم کاران طی هفته آینده