مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-04فرهنگي

ابهام در قطع همکاری ارکستر سمفونیک تهران با 40 نوازنده


در حالی که طی روزهای گذشته اخبار مربوط به برگزاری آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران منتشر شد، خبرهایی مبنی بر قطع همکاری بنیاد رودکی با 40 نوازنده حاضر در این ارکستر به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی طی روزهای گذشته خبر حضور بیش از 83 هنرمند در آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران را به رسانه ها ارسال کرد، خبرهایی مبنی بر قطع همکاری این مجموعه با 40 نوازنده حاضر در این ارکستر در محافل رسانه ای منتشر شده است.

در روزهای اخیر از میان 55 نوازنده ارکستر سمفونیک تهران، با 40 هنرمند اعلام قطع همکاری شده است و گویا مدیران ارکستر مشغول عقد قرار داد با هنرمندان جدید برای جایگزینی آن ها هستند.

گویا برخی از دلایلی که به تصمیم برای قطع همکاری با این 40 نوازنده منجر شده، مربوط به آزمون اخیر ارکسترهای بنیاد رودکی است که با اعتراض تعدادی از نوازنده ها هم مواجه و همین امر موجب شده تا ادامه اعتراضات، به قطع همکاری آن ها با بنیاد رودکی بینجامد.

انتقاد به تصمیمات هیات ژوری در زمینه نحوه برگزاری آزمون ها، اصرار شورای ارکسترها برای آزمون از نوازندگان ثابت و باسابقه ارکسترها طی سال های اخیر، کم توجهی به مطالبات نوازندگان در حوزه های مختلف صنفی و فعالیت های مرتبط با آن ها در بدنه ارکستر و موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در قطع همکاری ارکستر سمفونیک تهران با 40 نوازنده

ابهام در قطع همکاری ارکستر سمفونیک تهران با 40 نوازنده