مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-03سياسي

آمریکا از دو مفهوم «حقوق بشر» و «مقابله با تروریسم» استفاده ابزاری می کند


سرپرست کمیسیون بین الملل مرکز وکلای کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اشاره به اقدامات ضدبشری آمریکا در طول دهه های گذشته، تاکید کرد: - آمریکا از دو مفهوم حقوق بشر و مقابله با تروریسم استفاده ابزاری می کند ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست کمیسیون بین الملل مرکز وکلای کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اشاره به اقدامات ضدبشری آمریکا در طول دهه های گذشته، تاکید کرد: آمریکا از دو مفهوم حقوق بشر و مقابله با تروریسم استفاده ابزاری می کند.

مرتضی عبدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن دوازدهم تیرماه، روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آمریکا از گذشته تاکنون همواره مدعی دفاع از حقوق بشر بوده و این موضوع یکی از مهم ترین ادعاهای مقامات آمریکایی در نظام بین الملل تلقی می شود.

البته این موضع گیری در قبال حمایت از حقوق بشر در جهان صرفا بر مبنای منافع سیاسی انجام گرفته و از آن استفاده ابزاری می کنند.

وی افزود: آمریکا با اعمال و تشدید تحریم های اقتصادی خارج از مجوز سازمان ملل در راستای اجبار دولت های خارجی از جمله ایران برای تغییر سیاست در جهان امروز به صورت آشکارا ناقض حقوق بشر بوده و این روند، منجر به گسترش دامنه اختیارات تحریم های اقتصادی در روابط بین الملل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از دو مفهوم «حقوق بشر» و «مقابله با تروریسم» استفاده ابزاری می کند

آمریکا از دو مفهوم «حقوق بشر» و «مقابله با تروریسم» استفاده ابزاری می کند