مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-10حوادث

اجرای 3 عملیات اطفاء حریق در گرمای 40 درجه گرگان +فیلم


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اجرای سه عملیات اطفاء حریق در گرمای 40 درجه روز گذشته در گرگان خبر داد و گفت: حتما شهروندان نسبت به بازدید و بروزرسانی تجهیزات برقی و سیم کشی ساختمان اقدام کنند زیرا به دلیل گرمی هوا و استفاده بیش از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، موسی الرضا صفری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته سه مورد عملیات اطفاء حریق توسط ایستگاه های آتش نشانی گرگان اجرایی شد.

وی ادامه داد: در نخستین حریق اعلامی ساعت 14 و 37 دقیقه روز گذشته حریق منزل در طبقه دوم مجتمعی در خیابان لاله دهم اعلام شد که دو تیم عملیاتی از نزدیکترین ایستگاه شماره یک به محل اعزام شدند و در کوتاهترین زمان حریق مهار شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: ساعت 18 و 22 دقیقه یک واحد صنفی کبابی در خیابان جرجان 24 طعمه حریق شد که پس از تماس با مرکز 125، ایستگاه عملیاتی شماره دو و تیم های کمکی از ایستگاه های شماره یک و چهار به محل اعزام شدند.

صفری بیان کرد: با اقدام سریع آتش نشانان این حریق مهار و اطفا و از سرایت آتش به مغازه های مجاور جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر از افراد حاضر در محل دچار مصدومیت شده که توسط عوامل اورژانس رسیدگی های امدادی درمانی برای آنها انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 عملیات اطفاء حریق در گرمای 40 درجه گرگان +فیلم

اجرای 3 عملیات اطفاء حریق در گرمای 40 درجه گرگان +فیلم