مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-10سياسي

چرا حکم انتصاب رییس سازمان اداری استخدامی کشور باطل شد؟


انتصاب رییس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری است و 65 درصد از اعضای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری معتقد به ابطال حکم انتصاب وی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، رییس دیوان عدالت اداری در تشریح روند ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی رییس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: به دنبال طرح شکایتی به خواسته ابطال ابلاغیه شماره 61297 مورخ 15 تیرماه سال 1400 صادره توسط رییس جمهور مبنی بر انتصاب آقای میثم لطیفی به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور که در قالب پرونده کلاسه 0100257 در دیوان عدالت اداری مطرح شد، موضوع در اجرای ماده 84 قانون دیوان عدالت اداری ابتدا جهت رسیدگی به هیئت تخصصی استخدامی دیوان عدالت اداری که مرکب از پانزده نفر از قضات شاغل در حوزه استخدامی است، ارجاع شد.

دیوان در تاریخ 25 اردیبهشت 1401 تبادل لوایح را انجام داد.

دولت نیز در یکم تیر ماه 1401 پاسخ خود را به دیوان ارائه کرد و بلافاصله پرونده به هیئت تخصصی اداری و استخدامی دیوان عدالت اداری ارجاع شد.

رییس دیوان عدالت اداری ادامه داد: در این فاصله، با نظر بنده دو کارگروه با هدف مشاوره دادن به هیئت تخصصی ایجاد شدند و نهایتا در تاریخ 9 بهمن 1401 نظر هیئت تخصصی بر این شد که این موضوع، چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حکم انتصاب رییس سازمان اداری استخدامی کشور باطل شد؟

چرا حکم انتصاب رییس سازمان اداری استخدامی کشور باطل شد؟