مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-21اقتصادي

چرا پرداختی از جیب بیماران دوباره افزایش یافت؟


معاون اسبق سازمان برنامه و بودجه گفت: با تأمین منابع و اجرای طرح تحول نظام سلامت، پرداختی از جیب مردم کاهش یافت و به حدود 40 درصد هم رسید اما متاسفانه مجددا این شاخص افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علی رغم اجرای طرح دارویار کشور و پوشش 95درصدی بیمه ای مردم برخی از کارشناسان معتقدند عدم برنامه ریزی مناسب در حوزه تأمین اعتبار طرح دارویار و افزایش قیمت دارو، تجهیزات پزشکی و همچنین هزینه های بالای درمان باعث شده تا پرداختی از جیب بیماران افزایش یابد.

  در همین راستا جمعی از کارشناسان با حضور در برنامه پرسشگر به بررسی چالش های بیمه ای و مشکلات پیش روی نظام سلامت پرداختند که در ادامه مشروح این نشست را میخوانید: جمشید شایانفر، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه خدمات درمانی در سال 1374 به استناد قانون تاسیس شد و بعدها این سازمان به استناد ماده 38 قانون برنامه پنجم توسعه به سازمان بیمه سلامت تغییر نام داد و هدف از تشکیل این سازمان، پوشش بیمه آحاد جامعه بوده است و در این راستا حرکت می کند.

وی افزود: چهار گروه از افراد مهم و عمده جامعه تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار دارند؛ یک گروه ثابت و عمده، صندوق کارکنان دولت و شامل کارکنان دولت و خانواده های آنها هستند که در حال حاضر حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پرداختی از جیب بیماران دوباره افزایش یافت؟

چرا پرداختی از جیب بیماران دوباره افزایش یافت؟