مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:552023-06-25سياسي

مازندران از بستر فرهنگی بالایی برخوردار است


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مازندران از بستر فرهنگی بالایی برخوردار است، خواستار شناسایی آسیب های فرهنگی در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر یکشنبه در دیدار با احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران به همراه معاونان، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار کرد: حوزه فرهنگ و ارشاد از نظر رسانه ای و تبلیغی حوزه فراگیر و فرصت خوبی برای ارتباط با همه اقشار، اصناف، دیدگاه ها و سلایق است که باید شرایطی فراهم شود تا افراد با وجود تفاوت های فکری، فرهنگی و اعتقادی به مسئول آن اعتماد کنند.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به روایتی از امام باقر (ع)، تاکید کرد: باید همه هنرمندان، اصحاب رسانه و قلم به دستان از برخورد مسئول اداره فرهنگ و ارشاد رضایت داشته باشند و بگویند که انسان باشخصیتی بوده، ادب را رعایت کرده و به دستگیری و کمک می پردازند که به معنای جذب حداکثری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران نقطه هدف اسلام را ارشاد برای رساندن به نقطه ای بداند که برایش خلق شده است، دانست و تاکید کرد: استان مازندران از بستر فرهنگی بسیار متنوع با دانش بالا برخوردار است، ومدیریت چنین استان گسترده ای خیلی کار می خواهد از سوی دیگر شناسایی آسیب های فرهنگی جامعه وظیفه دیگری است که باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران از بستر فرهنگی بالایی برخوردار است

مازندران از بستر فرهنگی بالایی برخوردار است