مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-17اقتصادي

50درصد از اهداکنندگان خون در زنجان مستمرند


مدیرکل انتقال خون زنجان میانگین تولید سالانه فرآورده های خونی در زنجان را 60 هزار واحد اعلام کرد و گفت: بیش از 50 درصد اهداکنندگان خون در زنجان مستمر هستند.

- سیامک اسدی، مدیرکل انتقال خون زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ذخایر مربوط به فرآورده های خون در استان در سطح مطلوبی قرار دارد، اظهار کرد: در این حوزه کمبودی وجود ندارد.

مدیرکل انتقال خون زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 هزار و 500 واحد به شبکه ملی خون رسانی کمک شده است، افزود: علاوه بر این در سال های اخیر به مدد ارتباطات برقرار شده با جامعه اهدا کنندگان و اعتماد ایجاد شده فی مابین، حتی در شرایط سخت به مانند همه گیری ویروس کرونا کمبودی در تامین خون و فرآورده های خونی پیش نیامد و این مهم فرصتی را برای بازسازی بخش های فنی و نوسازی تجهیزات، آموزش نیرو، جذب نیروی کارآمد و ارتقای کیفیت فرآورده ها را هم فراهم کرد.

وی جامعه هدف اهدای خون را افراد 18 تا 65 سال اعلام و تصریح کرد: اهدا کنندگان از همه اقشار جامعه هستند و در واقع هیچ محدودیتی برای مراجعه کنندگان به لحاظ جنسیتی و قشر وجود ندارد و در واقع انتقال خون مظهر وفاق ملی است و تلاش می شود رضایت بیمار نیازمند به این فرآورده حیاتی و اهداکنندگان را کسب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50درصد از اهداکنندگان خون در زنجان مستمرند

50درصد از اهداکنندگان خون در زنجان مستمرند