مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-24اقتصادي

استمرار عملیات قلع وقمع تغییر کاربری های غیرمجاز در رامهرمز


سه مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی روستای راهدار از توابع شهرستان رامهرمز قلع وقمع شد.

- فرشاد مهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری ها و ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ ها و مطابق با تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات سه مورد تغییر کاربری غیرمجاز شامل دیوارکشی و حمل مصالح در اراضی روستای راهدار از توابع شهرستان رامهرمز قلع وقمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز افزود: قلع وقمع های ذکر شده طبق دستور دادستان و قاضی اجرای احکام شهرستان و با حضور نماینده دادستان و کارشناسان جهاد کشاورزی رامهرمز، در اراضی روستای راهدار انجام شد.

وی یادآور شد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می شود.

مهرابی گفت: از شهروندان درخواست می شود قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز تاکید کرد: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی در این شهرستان طبق قوانین و مقررات حفظ کاربری ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار عملیات قلع وقمع تغییر کاربری های غیرمجاز در رامهرمز

استمرار عملیات قلع وقمع تغییر کاربری های غیرمجاز در رامهرمز