مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-10اقتصادي

بهره مندی 14 درصد مشترکان فارس از پاداش صرفه جویی برق


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: 14 درصد از مشترکان فارس مشمول طرح صرفه جویی شده و در خرداد ماه امسال 34 میلیارد ریال پاداش به مشترکان برق خانگی پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا کریمی فرد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تعداد مشترکان خانگی استان فارس 849 هزار و 354 نفر هستند، بیان کرد: بر اساس پایش به عمل آمده، 14 درصد از مشترکان این شرکت در خرداد سال جاری مشمول دریافت پاداش وزارت نیرو شده اند.

وی با بیان اینکه مشترکان خانگی فارس در حدود 42 درصد سهم مصرف انرژی را به خود اختصاص می دهند، تاکید کرد: در سال گذشته و در بازه زمانی خرداد تا شهریور حدود 588 هزار مشترک خوش مصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مشمول دریافت پاداش شدند که به این تعداد مشترک بیش از 940 میلیارد ریال پاداش پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، یادآور شد: مشترکان در مناطق عادی (غیرگرمسیری) با استفاده از دور کند کولرهای آبی به جای دور تند، استفاده حداکثری از نور طبیعی روز و به کارگیری لامپ های فوق کم مصرف (LED) و در مناطق گرمسیر با خاموش کردن کولرهای گازی اضافی و همچنین تنظیم دمای سیستم های سرمایشی و اسپیلت ها بر روی 24 درجه سانتیگراد مشمول پاداش خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 14 درصد مشترکان فارس از پاداش صرفه جویی برق

بهره مندی 14 درصد مشترکان فارس از پاداش صرفه جویی برق