مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 19:152023-06-26اقتصادي

توزیع 691 دستگاه لوازم خانگی بین مددجویان کمیته امداد استان اردبیل


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت، 691 دستگاه لوازم خانگی در بین مددجویان تحت حمایت استان اردبیل توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فرزاد آزادپور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این لوازم خانگی که از طریق خیران تامین شده شامل لوازم خانگی ضروری خانوارهای تحت حمایت است که در شهرهای مختلف در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

وی افزود: از این تعداد لوازم خانگی 129 دستگاه آب گرمکن، 74 دستگاه بخاری گازی 12 هزار و 75 دستگاه نیز بخاری گازی 9000 به همراه 60 دستگاه بخاری گازی سنگر گاز است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: با توجه به شرایط گرمسیری شهرهای شمالی استان، 85 دستگاه کولر آبی نیز در بین مددجویان این مناطق توزیع خواهد شد.

آزادپور گفت: علاوه بر آبگرمکن، بخاری و کولر آبی؛ 81 دستگاه لباسشویی، 187 دستگاه یخچال فریزر و تهیه و در اختیار کمیته امداد استان اردبیل قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با ارزیابی و پایش انجام شده، 691 دستگاه لوازم خانگی تهیه شده در ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم در اختیار خانواده ها قرار می گیرد تا مورد استفاده آن ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 691 دستگاه لوازم خانگی بین مددجویان کمیته امداد استان اردبیل

توزیع 691 دستگاه لوازم خانگی بین مددجویان کمیته امداد استان اردبیل