مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-17اقتصادي

فردا؛ جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی برای بررسی علل نوسانات بازار سرمایه


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون اقتصادی با وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه خبر داد.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون اقتصادی با وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: در این جلسه درخواست اعمال ماده 234 آیین نامه درباره رسیدگی به تخلفات وزارت نفت در حوزه قیمت گذاری دستوری خوراک پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و اثرات آن در بازار سرمایه مطرح شد.

وی توضیح داد: این جلسه با حضور مدیران عامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی، رییس سازمان بورس اوراق بهادار و حسابرسان کل دیوان محاسبات کشور تشکیل شد و فرایند رسیدگی به تخلفات قیمت گذاری دستوری مجموعه وزارت نفت در بازار سرمایه آغاز شد.

پورابراهیمی همچنین گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی با وزیر امور اقتصادی و دارایی فردا صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا؛ جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی برای بررسی علل نوسانات بازار سرمایه

فردا؛ جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی برای بررسی علل نوسانات بازار سرمایه