مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:402023-06-25سياسي

نقش نظام مهندسی لرستان به عنوان بازوی قدرتمند در تسریع روند تولید مسکن


تعامل، همفکری، همدلی، هم افزایی و قانون مداری اعضاء، مهمترین عوامل برای رسیدن به اهداف است.

- ایسنا/لرستان سرپرست راه و شهرسازی لرستان گفت: تعامل، همفکری، همدلی، هم افزایی و قانون مداری اعضاء، مهمترین عوامل برای رسیدن به اهداف است.

بهزاد شاکرمی امروز چهارم تیرماه در دیدار با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی لرستان که در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار کرد: بی شک، مشخص شدن نقطه همفکری و همدلی ها در لابلای نظرات مختلف اعضاء نشان از پویایی این هیات دارد که می تواند نقش مؤثری در پیشرفت اهداف سازمان و در پی آن استان داشته باشد.

وی تصریح کرد: حضور و نظرات این تیم مهندسی باید در جلسات مهم عمرانی استان از جمله شورای فنی، کمیسیون ماده 5 کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده 35 و جلسات و مجامع فنی پررنگ باشد تا جایگاه واقعی نظام مهندسی چشمگیرتر از همیشه معرفی شود.

سرپرست راه و شهرسازی لرستان همچنین بر تلاش برای نمونه بودن نظام مهندسی استان در کشور تأکید و از حمایت همه جانبه این اداره کل در این راستا از سازمان نظام مهندسی استان خبر داد.

شاکرمی از اهمیت برگزاری این جلسه و برگزاری هر دوماه یکبار آن خبر داد و بر نقش نظام مهندسی استان به عنوان بازوی قدرتمند در تسریع روند تولید مسکن تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نظام مهندسی لرستان به عنوان بازوی قدرتمند در تسریع روند تولید مسکن

نقش نظام مهندسی لرستان به عنوان بازوی قدرتمند در تسریع روند تولید مسکن