مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-18اقتصادي

کتابخانه ابوذر قروه تا پایان سال جاری افتتاح می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از تکمیل، تجهیز و راه اندازی کتابخانه ابوذر شهرستان قروه تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از تکمیل، تجهیز و راه اندازی کتابخانه ابوذر شهرستان قروه تا پایان سال جاری خبر داد.

محمد مخدومی، امروز در جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قروه که به ریاست فرماندار و با حضور بخشداران و شهرداران شهرهای تابعه و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با ساخت این کتابخانه، شاخص های فرهنگی در سطح شهرستان افزایش چشمگیری می یابد.

وی ادامه داد: زیربنای پروژه مذکور بالغ بر هزار و 200 متر مربع است که در صورت راه اندازی و فعالیت می تواند بخشی از نیازهای جامعه کتاب خوان شهرستان قروه را رفع کند.

مخدومی با اشاره به اینکه عملیات کلنگ زنی و ساخت کتابخانه از سال 89 آغاز شده، افزود: متاسفانه تا چند سال ساخت این پروژه فرهنگی به دلیل نبود اعتبار و بی توجهی متوقف شده بود تا اینکه از سال 98 عملیات ساخت دوباره از سر گرفته شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: هم اکنون مراحل نهایی ساخت پروژه در حال انجام است و بلافاصله پس از تحویل ساختمان آن به کتابخانه های عمومی، تجهیز آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ابوذر قروه تا پایان سال جاری افتتاح می شود

کتابخانه ابوذر قروه تا پایان سال جاری افتتاح می شود