مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 00:102023-07-01بين الملل

پاریس تبدیل به پادگان نظامی شد/اعمال منع آمدوشد در 20 شهر فرانسه!


با وخامت اوضاع در شهرهای مختلف فرانسه در اعتراض به تداوم ماشین سرکوب دولت فرانسه علیه معترضان، دولت ماکرون از محدودیت رفت و آمد استقرار 45 هزار نیروی پلیس در 20 شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی شدت گرفتن اعتراضات سرتاسری ضد دولت فرانسه، وزارت کشور دولت ماکرون با صدور بیانیه ای از استقرار 45 هزار نیروی پلیس و نیروهای ضد شورش از شامگاه امروز برای مقابله با معترضان در شهرهای آشوب زده خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک ساعاتی پیش گزارش داد که جرالد دارمانین وزیر کشور فرانسه همزمان با شروع چهارمین روز از اعتراضات پی در پی سرتاسری شهروندان معترض خشمگین فرانسوی علیه قتل نوجوان بی گناه 17 ساله توسط پلیس اعلام کرد که برای حفظ امنیت داخلی کشور 45 هزار نیروی از سایر قوای نظامی از جمله نیروهای ژاندارمری و یگان های اضافی پلیس در شهرهای مختلف این کشور از شامگاه امشب به وقت محلی مستقر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های فرانسوی در 20 شهر حومه پاریس مقررات منع آمد و شد وضع شده است.

رسانه های فرانسوی همزمان با خیزش اعتراضات سراسری در طی 4 روز متوالی گذشته گزارش دادند که پلیس فرانسه به طور گسترده در خیابان شانزلیزه در مرکز پاریس مستقر شده تا مانع از هرگونه اعتراض و ناآرامی در این منطقه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاریس تبدیل به پادگان نظامی شد/اعمال منع آمدوشد در 20 شهر فرانسه!

پاریس تبدیل به پادگان نظامی شد/اعمال منع آمدوشد در 20 شهر فرانسه!