مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:222023-07-05سياسي

بزرگ ترین مؤلفه قدرت هر کشوری جمعیت جوان است


فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بزرگ ترین مؤلفه قدرت هر کشوری نیروی انسانی و جمعیت جوان است، گفت: قرارگاه جوانی جمعیت تحت عنوان قرارگاه سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی راه اندازی شده که وظیفه آن بسیج کنندگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم(ع)، همایش علمی تحت عنوان سقط جنین غیرقانونی، عوارض و پیامدهایی جسمی، روحی، روانی و معنوی مرتبط با آن با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، اساتید، پزشکان و پیراپزشکان، با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این همایش گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب در کلان کشور بر مسئله پیری جمعیت نشان دهنده اهمیت این موضوع است که بی توجهی به آن اثرگذاری امنیتی دارد و باعث تسلط دشمن می شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز باید ضعف و نقص ها در زمینه کاهش فرزندآوری از سوی کارشناسان بررسی شود و بر نقاط موفقیت آمیز تمرکز داشته باشیم.

وی حل مسئله پیری جمعیت را از خرمشهرهای در پیش دانست و افزود: منظور از خرمشهرهای در پیش، جنگ نظامی نیست، بلکه یکی از سختی های پیش روی ما بحث پیری جمعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین مؤلفه قدرت هر کشوری جمعیت جوان است

بزرگ ترین مؤلفه قدرت هر کشوری جمعیت جوان است