مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 20:502023-06-30ورزشي

شور و نشاط عیدانه خانواده های یزدی در دورهمی پارک آزادگان


اعیاد دهه امامت و ولایت بهانه ای شده تا این روزها شاهد برگزاری یک دورهمی پرشور و شادانه برای خانواده های یزدی در پارک آزادگان این شهر به همت سازمان فرهنگی، - ایسنا/یزد اعیاد دهه امامت و ولایت بهانه ای شده تا این روزها شاهد برگزاری یک دورهمی پرشور و شادانه برای خانواده های یزدی در پارک آزادگان این شهر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد باشیم.

پارک آزادگان یزد از روز پنج شنبه(8 تیر) شاهد یک دورهمی عیدانه ی بزرگ و شاد خانواده های یزدی است که به دور از دغدغه های روزانه و کاری، فرصتی یافته اند تا در کنار اعضای خانواده با برنامه های شاد و مهیج تدارک دیده شده، تجربه ای متفاوت از سرگرمی، نشاط و سلامتی با رویکرد آموزشی و مشارکتی را داشته باشند.

ایستگاه های متنوع با برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی آنچنان خانواده ها را سرگرم و شاداب کرده که می توان روی دیگر زندگی را برای حتی ساعاتی در این فضای آکنده از خنده و شادی به تماشا نشست.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به دنبال تجربه موفق برگزاری اَبَربازی ها در ایام عید نوروز امسال، از هفته های گذشته این بازی ها را در روزهای پایانی هفته برای پارک ها و بوستان های شهر یزد در قالب جشنواره مثبت زندگی فراهم کرده و پارک آزادگان از روز گذشته میزبان این بازی هاست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و نشاط عیدانه خانواده های یزدی در دورهمی پارک آزادگان

شور و نشاط عیدانه خانواده های یزدی در دورهمی پارک آزادگان